Eminem - Venom (Music Video) REACTION!


Scru Reactions
Scru Reactions

*GET THIS TO 500 THUMBS UP IF YOU READY FORE MORE KAMIKAZE VIDEOS!* *SUPPORT THE CHANNEL BY GETTING A "IN MY BAG MERCH!"* http://teespring.com/i-m-in-my-bag-sfj-merch#pid=369&cid=6513&sid=front *MUNFU PODCAST MERCH http:* //teespring.com/munfu-podcast-merch#pid=369&cid=6513&sid=front

Vor 14 Tage
BlassReiter1100cc
BlassReiter1100cc

When Em drops an album it's not a release, it's a global event and damn near everyone stops to listen even if they don't admit it.

Vor 6 Tage
Michael Patterson
Michael Patterson

Love your channel Scru keep doing what you do man👍👍👍👍👍👍

Vor 12 Tage
Michael Patterson
Michael Patterson

I didn't care for the hook too much used youtube subtitles to hear most of it he emphasizing on the em part of it like Eminem all the recent stuff has his mind racing now and he's about to unleash a whole lot more em (shady) has been summoned (awoken or conjured) by everything (rap devil mgk whatever etc) knockin at his brain he's gonna hit everyone hard like the devil and become a venom a virus of sorts getting rappers fans people everybody and gonna sweep the floor with them

Vor 12 Tage
Justin Hatfill
Justin Hatfill

He said something about "Bad Boy" idk maybe it was a shot at diddy again? 5:50 minutes in your video he said it...i just looked at the lyrics though it's says he said "with the ballpoint pen I'm : it didnt sound like that though

Vor 13 Tage
Rayne Gillard
Rayne Gillard

Yo Scru you missed the homeless guys turning into slim ! Love the vids keep em comin bra

Vor 13 Tage
Jdm Mccarthy
Jdm Mccarthy

i would like 2 see greatest , not alike the ringer , normal, stepping stone music videos

Vor 4 Tage
TheGillenium
TheGillenium

Love the reactiona but you buggin on the chorus bro! Shit is ill as fuck!

Vor 6 Tage
A.M.M Vlogs
A.M.M Vlogs

Really love the chorus

Vor 8 Tage
Alicia Harris
Alicia Harris

I wanna see not alike and have it like a sequel to real slim shady 😝

Vor 9 Tage
Shelley Brown
Shelley Brown

You dont like the chorus your as deluded as mgk man

Vor 9 Tage
sneak peek
sneak peek

chorus is dope bruh. its a little rock/hiphop. u gotta switch it up. em ojay'd the beat again. hes on a roll.

Vor 9 Tage
Ali Sharkiyeh
Ali Sharkiyeh

Reverse the song and listen carefully

Vor 10 Tage
Fahad AlAhmed
Fahad AlAhmed

Stepping stones!

Vor 11 Tage
Paulo cardoso domingues de faria
Paulo cardoso domingues de faria

The last girl is my fav

Vor 11 Tage
Psychotic707
Psychotic707

The Ringer and Not Alike is what i would like to see

Vor 11 Tage
Notquiteabeautyguru
Notquiteabeautyguru

Wait i'm new here ( 3 weeks) but am I the only one that caught Scru's FIRE!!!! at the end ?

Vor 11 Tage
sam wise
sam wise

YOU MISSED THE LAST PART .. how it finally found a hoST my brotheR ,,,, the last guy joggin who bumped into the girl and stumbled on behind an allEy ,,, you can see him stumbling over anD UNLIKE others ,,, you see Em's face fully take shape ... (you stared down on something and came back to the screen RIGHT WHEN EMINEM revealed his face xD 6:36) and then you See Em turn to Venom the final FoRm ... xD (jst saying )

Vor 12 Tage
Sans animations
Sans animations

3:40 wtf is this noise

Vor 12 Tage
Sans animations
Sans animations

WTF wΓΦ

Vor 12 Tage
Jairo Mares
Jairo Mares

Superman Punch :v

Vor 12 Tage
Jatin Gupta
Jatin Gupta

I enjoy your videos.

Vor 12 Tage
Jordan
Jordan

Say what you want the chorus is 🔥 with that hard ass snare

Vor 12 Tage
Tracy Higgs
Tracy Higgs

03:38 hi Kells bye kells😂

Vor 12 Tage
Jonathan West
Jonathan West

Iv noticed since Kamikaze came out they have been taking down uploads of the songs on youtube accept for Fall, Lucky You, and Kamikaze. All these songs got videos accept for Kamikaze, so Im guessing we are getting a video for that song next. Venom was probably an acceptation to promote the new movie

Vor 12 Tage
Tracy Higgs
Tracy Higgs

🔥🔥🔥🔥Nice track at the end you can rap

Vor 12 Tage
VaVeZe {Film & Animation, Entertainment, Gaming}
VaVeZe {Film & Animation, Entertainment, Gaming}

Your nose is like shape of love upside down

Vor 12 Tage
Samieleivine Amen-Ordia
Samieleivine Amen-Ordia

The chorus is dope asf!

Vor 12 Tage
Kareem SC
Kareem SC

Hook is hot man

Vor 12 Tage
Een Mcqueen
Een Mcqueen

When that bass drops

Vor 12 Tage
blessed esezobor
blessed esezobor

This is the hook.... Dope as f*ck...... I guess not many jard the lyrics cos it was damn fast  like sunny  venom....(i got that) adrenaline momentum (venom) Not knowing with 'em Never gonna slow up in 'em Ready to snap any moment- um Thinking it's time to go get 'em They ain't gonna know what hit 'em (when they get bit with da) Venom

Vor 12 Tage
wilven bingat
wilven bingat

Slim shady,eminem,marshall mathers is back

Vor 12 Tage
Jeromy Dailey
Jeromy Dailey

Hey man been with you since around 3k subs you are very knowledgeable and a very talented rapper I'm 41 so I'm old school. You are a throw back lyricist and very good at your craft for what that means from a old white guy lol the actual reason for comment was to thank you for helping me open up to new artist I have been stuck in the underground rap scene since wayne and em slowed down on the scene so thanks for helping me open up and sorry for the Damn rambling

Vor 13 Tage
Hibbs Dibble
Hibbs Dibble

Eminem was doing the devil horn shit in promotional art for MMLP2 bro

Vor 13 Tage
Nicholas Gregg
Nicholas Gregg

The chorus is bars bruh

Vor 13 Tage
Higher Dimensions Spiritual Connection
Higher Dimensions Spiritual Connection

What "left behind" really is !! http://m.youtube.com/watch?v=too6NKgHr08

Vor 13 Tage
Sk8 Zophrenia
Sk8 Zophrenia

I wanna punch that hook in the face

Vor 13 Tage
Nicole Jessica
Nicole Jessica

I love the chorus... Keep in mind that this is for a movie... They want something catchy and scary... Have you ever reacted to Em & Pac "I'm the Devil" from the "It" movie? If not PLEASE DO! It's so GOOD!

Vor 13 Tage
J Potts
J Potts

The G.O.A.T. of reaction videos

Vor 13 Tage
kokohero
kokohero

Why the hell you skip the track? Hard to listen to..annoying as hell!!

Vor 13 Tage
Renardo Lewis
Renardo Lewis

The chorus is crazy AF my dude....perfect fit for how dark the concept of the song is....I LOVE IT!!!!

Vor 13 Tage
Along the Journey
Along the Journey

Watch scriptswork reaction in this, they tell a lot of back story to the video, it’s crazy, if you don’t know a lot about movies and titles pull miss a lot because I certainly didn’t catch it until I watched them

Vor 13 Tage
Vanessa Fadel
Vanessa Fadel

that elder man with a white beard looks to me like a reference to # I rather be a 80 year old me than a 20 year old you - Eminem

Vor 13 Tage
julio ortiz
julio ortiz

But you know he made millions just from that music especially because of the movie

Vor 13 Tage
Ryan Anderson
Ryan Anderson

That hook was cool yo ass tweaked

Vor 13 Tage
Logan Walker
Logan Walker

That song is a masterpiece hes so good its not even funny i hate people who think em fans or people who like him and acknowledge his talent are just stans no its the plain truth if you keep it real 💯 nice review

Vor 13 Tage
Rico
Rico

The chorus is the shit!!!😎👍

Vor 13 Tage
Josh Lambert
Josh Lambert

That hook is FIRE!!!

Vor 13 Tage
TH3GH05T
TH3GH05T

As a massive fuckin nerd that last you marvel that Eddie brock is you and I’m the suit so call me venom line was HEEEAAAT

Vor 13 Tage
Eric Stone
Eric Stone

Fuck you scur

Vor 13 Tage
Eric Stone
Eric Stone

Love it

Vor 13 Tage
TheBigneptizzal
TheBigneptizzal

The hook is fuckiin shithot !! Fucking luv dat shit !!!

Vor 13 Tage
Kamal 1994
Kamal 1994

How you going to forget the stone cold stunner homie LOL

Vor 13 Tage
HellzFuryRC
HellzFuryRC

People stress over who likes the hook or not. Everyone is different. I personally think the hook was nice, but if someone doesnt...who cares. The song as a whole is sick.

Vor 13 Tage
Ann K
Ann K

*That awkward moment when doggie is rapping better than MGK)))*

Vor 13 Tage
A.J Thomas
A.J Thomas

Fun fact: Slim Shady is a big fan of our favorite web swinger Spider-Man. So that is the reason this song is part of the movie soundtrack and on the kamikaze album. This MV is dope!😈🎧🕸🕷

Vor 13 Tage
Big John Boatwright
Big John Boatwright

Venom + Eminem = Veminem! 👌

Vor 13 Tage
Reggie Wanjuhi
Reggie Wanjuhi

Go watch venom trailer it's a new movie

Vor 13 Tage
Caleb Brewer
Caleb Brewer

Knock, knock let Jesus in.

Vor 13 Tage
BeReal Because the sun can't chill
BeReal Because the sun can't chill

Fuck you and your nose

Vor 13 Tage
BeReal Because the sun can't chill
BeReal Because the sun can't chill

Lol

Vor 13 Tage
Scott Hayward
Scott Hayward

"Kanye showed me it don't take much to con y'all" 🔥👍

Vor 13 Tage
Kevin Jardine
Kevin Jardine

What was he doing at 1:30-1:33 ah quicky 😁

Vor 13 Tage
Gezim Goga
Gezim Goga

The first minute of this reaction i was like.... Wtf

Vor 13 Tage
Igor Koplewsky
Igor Koplewsky

I would love to have a video for stepping stone

Vor 13 Tage
Timothy Petrochilos
Timothy Petrochilos

that wasnt a shot at mgk

Vor 13 Tage
Matthew Owens
Matthew Owens

He tried to tell yall 8 years ago on "love the way you lie" Eminem said he had venom in his words when he spits them.. Js... it might have been a lil differently worded but its still in the song lol

Vor 13 Tage
escojv
escojv

I hear u but to be Honest, i think the Chorus is GENIUS because it fits perfectly with the Marvel Themed Venom Movie comming out. The way he made the words fit like it did int he chorus... who else can fuckin do that? imo

Vor 13 Tage
Ishan Aggarwal
Ishan Aggarwal

Definitely a fan of the Chorus:)

Vor 13 Tage
Danny Darko
Danny Darko

Dude fuck that, I wanna see Not Alike. Ringer would b dope 2

Vor 13 Tage
Phoenix Grey
Phoenix Grey

Lmao!! Baghead was funny.

Vor 13 Tage
Dallas Spann
Dallas Spann

This video got that denzel washington fallen vibe to it #TIMMEE IS ON MY SIDE....YES IT IS

Vor 13 Tage
WebHead2099
WebHead2099

Lit 🔥

Vor 13 Tage
Slim Shady
Slim Shady

Glad to see you got that shot he took on mgk.

Vor 13 Tage
ZERO INFINITY
ZERO INFINITY

Your funny

Vor 13 Tage
Gangnuts Style
Gangnuts Style

one of the best reaction! keep it up mate

Vor 13 Tage
Milez Tanner
Milez Tanner

Ringer would be good

Vor 13 Tage
Corey Lock
Corey Lock

Haha that intro tho 😂

Vor 13 Tage
Lord Beerus
Lord Beerus

The dog had nore bars than mgk.

Vor 13 Tage
Treefrog Johnson
Treefrog Johnson

I fucking love the chorus to this song. And this video i so freaking good... actually telling a story, not just dancing around with a bunch of naked girls, money stacks etc. We are gonna miss Em when he is done.

Vor 13 Tage
Sheikh Aryan
Sheikh Aryan

I think this is a dope chorus...!!!

Vor 13 Tage
Near Future
Near Future

I think the chorus compliments the song very well.

Vor 13 Tage
Tushar G
Tushar G

Hook is fire

Vor 13 Tage
Daniel Harwood
Daniel Harwood

That drop bro

Vor 13 Tage
FatGirlFresh DatDamnDetta
FatGirlFresh DatDamnDetta

You smokin that hook is awesome

Vor 13 Tage
NutriFIT nutritie si fitnes
NutriFIT nutritie si fitnes

to me the chorus is like this "time to go get thEM " so for me its him daying his name in the words

Vor 13 Tage
NutriFIT nutritie si fitnes
NutriFIT nutritie si fitnes

actually em did the horn thing before kelly i think its a rock thing

Vor 13 Tage
gwen stef
gwen stef

He is totaly a monster... Liiiiit

Vor 13 Tage
TF4D 150
TF4D 150

Stepping Stone need a video for it. I want to see the back side of D12

Vor 13 Tage
Sheikh Aryan
Sheikh Aryan

same here bro....!

Vor 13 Tage
Aaron Mogush
Aaron Mogush

I know you high af 😂 he said “can I run that back? Yeah I’m run that back” had me weak. But aye the way he comes in is hard af especially with that beat

Vor 13 Tage
Firya
Firya

fuck kells, this is Em's fucking sign. fuck giving credit to a hack trying to leech on Em's horns.

Vor 13 Tage
Jiggy fly
Jiggy fly

Maybe if you watch the fall video and this video together and think of it as one song like him singing before he got infected and after he got infected there is a hidden message in it 🤔

Vor 13 Tage
D MACAVILLION
D MACAVILLION

Chorus is dope

Vor 13 Tage
Gg ğģ
Gg ğģ

That chorus is the best

Vor 13 Tage
Dominick Noll
Dominick Noll

React to Black Friday!

Vor 13 Tage
Just Moey
Just Moey

Hodor Hodor Hodor

Vor 13 Tage
Free Play
Free Play

can I have what you're huffing?

Vor 13 Tage
Débora Andrade
Débora Andrade

I lovee the chorus, it’s so good

Vor 13 Tage
trizzy vids2017
trizzy vids2017

U heard papoose new shit u need to react to that

Vor 13 Tage
SeniorRafL Youtube
SeniorRafL Youtube

Venom is gonna be in the mcu

Vor 13 Tage
whisperwhispershout
whisperwhispershout

I continue to not be a fan of you not being a fan of the chorus. lmao

Vor 13 Tage
megat zulfadli
megat zulfadli

The hook is hard man. Wht r u syin

Vor 13 Tage
tiwill0709
tiwill0709

Come on dawg the chorus was on fire, & asual Em go hard

Vor 14 Tage
Glen Freeman
Glen Freeman

I'd love to see one for Normal lol I wanna see who da fucks Milo 😂

Vor 14 Tage
DingleWeiner
DingleWeiner

Another black guy making crazy faces and overreacting and sounds all over the place

Vor 14 Tage

Nächstes Video