McGregor vs. Khabib: Conor McGregor Full Open Workout


Aziz Aliyev
Aziz Aliyev

Where are you all now who were saying that Kebab is gonna sleep etc.? Where the fuck are you know motherfuckers?

Vor 16 Stunden
Danish Quraishi
Danish Quraishi

Mc chicken

Vor Tag
Muhd Khamis
Muhd Khamis

loses

Vor 3 Tage
Maaz Ahmed
Maaz Ahmed

Conor already lost where are Conor fans bitches die

Vor 3 Tage
Edwind Suryadi
Edwind Suryadi

I am watching a big mouth loser working out

Vor 4 Tage
immarkeezy
immarkeezy

The Notorious B I G - Gimme the Loot Yep!

Vor 5 Tage
Kamarul Ariff
Kamarul Ariff

🐓🐓🐓🖕🖕🖕🖕

Vor 5 Tage
Dhairya Shah
Dhairya Shah

What's the name of the song??

Vor 6 Tage
Saqr Zarrar
Saqr Zarrar

Lmao😜 today it’s Oct14!

Vor 7 Tage
Ronald Alejandro
Ronald Alejandro

Name of the songs??? Please :)

Vor 7 Tage
Rafeeq
Rafeeq

@11:14 conor said im gna take his head off TRUST ME. LOL khabib took your head by making you tap!. what a fool

Vor 8 Tage
Afrx
Afrx

Oh weird how i commented on this video stating "khabib is gonna stomp his face in with punches" and all you guys said was khabib has no heart nothing.... Weird howbi was right and you werent??? Lol crazy how some people know exactly what there talking about

Vor 10 Tage
flat earth
flat earth

11:35 too easily hit? too flat-footed? too predictable?

Vor 10 Tage
f 17
f 17

Por loro le rompieron el orto.. corta

Vor 10 Tage
Kevin Villa GAMER
Kevin Villa GAMER

He also trained his tap-outs just in case.

Vor 10 Tage
Raymond Kiwanuka
Raymond Kiwanuka

Conot got tapped the fuck out

Vor 10 Tage
Daddy
Daddy

Khabib dry humped this guy.

Vor 10 Tage
Zie Washere
Zie Washere

💪Give me some whiskey 🍺🍺🍺😲👊💥😥👊💥😤👊💥😖👊💥💫💫💫🏳🏳🏳

Vor 11 Tage
Divine Zeal
Divine Zeal

He forgot to practice tapping our!!! Lol McGregor sucks balls

Vor 11 Tage
Azeal Pihema
Azeal Pihema

Those leg attack drills at the beginning are hectic !

Vor 11 Tage
Muhd Firdaus
Muhd Firdaus

khabib 💪💪💪

Vor 11 Tage
TAP LIFE
TAP LIFE

Stoping punches with you're head is not a good game plan! Lmao what a fraud mctapper is

Vor 11 Tage
Matthew Thigpen
Matthew Thigpen

I'm still a Conor fan 😂it's funny to me everybody was thinking Conor was gonna win and now that he lost everyone's disrespecting him lol like he lost it happens to everyone..... except khabib😂

Vor 11 Tage
YASIN AMIN
YASIN AMIN

that workout was for nothing, he got smashed

Vor 12 Tage
Ningthou Ali
Ningthou Ali

Beat you, hahaaaaaaaaa😝😝😝😝😝😝😝😝😝

Vor 12 Tage
NJR 10
NJR 10

Khabib

Vor 12 Tage
Dr. Red Frankenstoner
Dr. Red Frankenstoner

Whiskey drunk, probably drunk or hung over at the fight with Khabib. He looked pale, terrible what a drunk loser. He should have Smoked some cannabis he would have had a better chance than drinking whiskey. Conor lost badly

Vor 12 Tage
Azizol Malik
Azizol Malik

conor buuuu . one world look at you lose . haa haa haa

Vor 12 Tage
Umer Zafar Tarar
Umer Zafar Tarar

Where was ''tap life'' when you were getting butt raped...

Vor 12 Tage
Karis Yanuaria
Karis Yanuaria

Conor and Megan... haha

Vor 13 Tage
pritesh singh07
pritesh singh07

Wer was all dis at the match tho ? U just fooked boy

Vor 13 Tage
Mr. Nothing
Mr. Nothing

Big mistakes brah.. You just fight with khabib, and that makes you feeling so good to underestimating an community who called as *Dagestan* mmm.. sick!!!

Vor 13 Tage
Indra Aja
Indra Aja

Who is the winner? Khabib "cool" noormagomedov or connor "big mouth"Mac gregor??

Vor 13 Tage
Rascal
Rascal

He knew from the beginning he won't win and he knew his Irish pissheads will go along lol

Vor 13 Tage
Milky kid
Milky kid

6:04 song????

Vor 13 Tage
Milky kid
Milky kid

Thank you

Vor 11 Tage
Serfaas Twilt
Serfaas Twilt

http://open.spotify.com/track/2xLMifQCjDGFmkHkpNLD9h?si=6dcpbMqfT3OuUgID306ccQ

Vor 11 Tage
YA M
YA M

Whats going on to All Chicken McG fans? You and McG have all shit hole mouth who talk shits only... Real man landed the strikes and moulded on the ground to their opponent like khabib did to McG....khabib almost take the chicken head offf Foookin hell.... Hahhh no one here since chicken lost it are you crying like p***sy??

Vor 13 Tage
miki novicevic
miki novicevic

Mc gregor car, kakvi habib

Vor 13 Tage
sulthan ibrahim
sulthan ibrahim

Ha Ha Ha Ha Ha,,, circus boy

Vor 13 Tage
Gustaf
Gustaf

Khabina is a girl clinging on conor like a fucking bitch. All you kebabs pussy lickers you fuck off back to pakistani or whatever hell hole you fucktards came from.

Vor 13 Tage
Gustaf
Gustaf

Send location then you fagot. Not wanna get fucked in the pussy?

Vor 12 Tage
Gustaf
Gustaf

+Umer Zafar Tarar send location please i kill you. No problem here you pig

Vor 12 Tage
Umer Zafar Tarar
Umer Zafar Tarar

Gustaf you have a problem??just send location...

Vor 12 Tage
tercera fase
tercera fase

Y luego no hace ni mierda ajajjajajajajajajajajjaja

Vor 13 Tage
Christiano Perera
Christiano Perera

Hello Irish boys🤜🏻👌🏽🐓

Vor 13 Tage
Old n Slow
Old n Slow

Khabib looked like someone's big brother putting a bully in his place, which I suppose in a way he was.

Vor 13 Tage
Katrin Neumayer
Katrin Neumayer

Irish Terrorist Organization IRA has killed thousands of Englishmen and is now finally destroyed. Conor McGregor and Terrorist wiskey are dead.

Vor 14 Tage
Nat Rangers1
Nat Rangers1

Too easy for khabib

Vor 14 Tage
sahazaib kiani
sahazaib kiani

hellow connor fans are you okay guys.

Vor 14 Tage
Daniel Hunter
Daniel Hunter

Khabib smashed your cocky barking dog! Khabib Time!!

Vor 14 Tage
DEAD x COOL
DEAD x COOL

I only came to laugh at all the Conor love boys... HAHHAAH!

Vor 14 Tage
Allen Burazz
Allen Burazz

Guess what he lost he stayed kn his ass down and tahnked god he wasn't dead.

Vor 14 Tage
satria tunerz
satria tunerz

and now.. he lose.. mcchicken irish.. god bless u khabib.. Allah swt always with u my bro..

Vor 14 Tage
Warrior Light
Warrior Light

"Lion stay calm , Dogs bark alot" Perfectly fitting today

Vor 14 Tage
TOPTEAM TITANIUM
TOPTEAM TITANIUM

RIP CONOR YOU GOT DROPPED YOU GOT CHOKED THATS WHAT HAPPENS WHEN YOU FIGHT A REAL GUY .. HAHAHA

Vor 14 Tage
nurderhsv88
nurderhsv88

Shit n. Music

Vor 14 Tage
Eight Ball
Eight Ball

27-0 KHABIB IS A FKIN BEASSTTTTTTT

Vor 14 Tage
Eight Ball
Eight Ball

FUCK THIS DANA BALD FUCKHEAD

Vor 14 Tage
carlostina23
carlostina23

he look bad out there lol 😂

Vor 14 Tage
Umidjon Ģulomov
Umidjon Ģulomov

Konir jonliy efer

Vor 14 Tage
Kevin Leon
Kevin Leon

Khabia tries to grapple get kick in his chest

Vor 14 Tage
Hashirama Senju
Hashirama Senju

Both fighters are good. Khabib is more disciplined though. Mcgregor keeps on trash talking. Ponder on this guys, "the enemies that khabib had faced with striking power didn't wable khabib. Never been down with a punch. Mcgregor is a power puncher but keep on mind how strong the chin of khabib. He defeated those guys that had hurt mcgregor badly. Lets accept that the next mcgregor is khabib.

Vor 14 Tage
Senth
Senth

did anyone see the coach said something to them before drinking water? could it be like part of his cut off with weight or something else? i wonder

Vor 14 Tage
cucueire
cucueire

Khabib I don't like your odds.

Vor 14 Tage
cucueire
cucueire

The leg grab was slow motion. Love it.

Vor 14 Tage
arab- arbarous
arab- arbarous

Conor is a great fighter but his ethics sucks, wish khabib a good luck

Vor 14 Tage
Create Channel
Create Channel

6:20 whats the song pls?

Vor 14 Tage
Cavid Sultan
Cavid Sultan

Habib ALLAH sene guc versin☝💪

Vor 14 Tage
DVCE ZE
DVCE ZE

👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻☠

Vor 14 Tage
DVCE ZE
DVCE ZE

Khabib ☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠

Vor 14 Tage
Mohamed Hafejee
Mohamed Hafejee

Whats first song called

Vor 14 Tage
Erjon Çaushi
Erjon Çaushi

Song at last migos ?

Vor 14 Tage
Мурадов Кимран
Мурадов Кимран

Кто за конора вы перухи

Vor 14 Tage
El jahudi arrab is ne nutte
El jahudi arrab is ne nutte

9:30 conner fuck him he started

Vor 14 Tage
dub giver
dub giver

Drop the name of that song in the beginning RIGHT NOW THIS INSTANT

Vor 14 Tage
dub giver
dub giver

nvm it's biggie gimme da loot

Vor 14 Tage
JunnyTheKid
JunnyTheKid

Lads where u all watching this fight? I was thinking twitch but the channels always get taken

Vor 15 Tage
poemkid1
poemkid1

I'm gonna scroll YouTube till I find a 3rd party link.... works every time

Vor 14 Tage
FightClubStellingen
FightClubStellingen

What gloves is connor wearing?

Vor 15 Tage
Marek Trochan
Marek Trochan

..my prediction Kabib will KO this deluded idiot..

Vor 15 Tage
Marek Trochan
Marek Trochan

he got pay for talking shit only.. no for skills..

Vor 15 Tage
Marek Trochan
Marek Trochan

nothing special.. slow and to visible..

Vor 15 Tage
NikoCaZino1
NikoCaZino1

mcgregor by K.O. inside 2 minutes

Vor 15 Tage
Hisoka
Hisoka

The music at the beginin please

Vor 15 Tage
Nip Twist
Nip Twist

Ahhhh Megan Olivi

Vor 15 Tage
Junior Lawrence
Junior Lawrence

To much hype Connor is nothing special, don't bye into it. He was nothing in the mayweather fight. Shit. And what's changed.?? He's still a small little pussy man. 😂 😂 😂

Vor 15 Tage
Руслан Блиев
Руслан Блиев

Конор макгнагинс

Vor 15 Tage
Straat Leven
Straat Leven

Conor is gassed out damn

Vor 15 Tage
Joseph Boone
Joseph Boone

Im excited to see both fighters compete, but McGregor needs to train more on shoot takedowns considering McGregor vs Mendez fight khibib has a higher chance of winning with take downs as far as standing up McGregor has a splendid reach advantage an is well on his feet. Again I'm excited to see both fighters compete one another.

Vor 15 Tage
Clinton Myers
Clinton Myers

disk emphasize emphasis zxbbagn pleasure kill basement habitat trace unique list engagement businessman.

Vor 15 Tage
SNAKE DΞLTA
SNAKE DΞLTA

throw that mic is was shit anyway

Vor 15 Tage
Arcangel Beastia
Arcangel Beastia

What's the song playing at 733

Vor 15 Tage
let's get 500 subscriber with only 25 videos
let's get 500 subscriber with only 25 videos

C'mon Connor you got this.

Vor 15 Tage
let's get 500 subscriber with only 25 videos
let's get 500 subscriber with only 25 videos

My money is on khabib jk the mf gonna get slept and his shit kicked in.

Vor 15 Tage
Fabrizio Cat
Fabrizio Cat

Simply the best!

Vor 15 Tage
Justin D
Justin D

Cannot fucking wait to see this! 👌 GO MCGREGOR, SMASH HIS FILTHY RUSSAIN HEAD CLEAN OFF!!

Vor 15 Tage
Neon Nuka
Neon Nuka

what song is that at 7:00

Vor 15 Tage
Gio Ded
Gio Ded

He hit him a few times.

Vor 15 Tage
J B
J B

Go connor

Vor 15 Tage
Özgür Birinci
Özgür  Birinci

marriage child two years break and thirty years old age weakens conor mcg

Vor 15 Tage
j b
j b

I don't really watch ufc but this fight is a must see fight.

Vor 15 Tage
Martin Slavoev
Martin Slavoev

What are the names of the songs??????

Vor 15 Tage
Brian Armstrong
Brian Armstrong

Only takes the first minute of this video to realize the shape these guys are in and how high level they are.

Vor 15 Tage
Paying for Free speech
Paying for Free speech

+ 100 points to Conor for playing ‘gimme the loot’! Edit - -150 for starting with an advert for his shite whisky.

Vor 15 Tage
The Son of the BattleCry
The Son of the BattleCry

Conor is a student of a real legend Bruce Lee Khabib is a student of his father we will see who knows more about fighting

Vor 15 Tage
Darragh Joyce
Darragh Joyce

Best fighter ever hon the irish

Vor 15 Tage
MoneyMatters1015
MoneyMatters1015

Conor knocks him out in the 2nd, come back to me

Vor 15 Tage
Jemi
Jemi

please reply

Vor 7 Tage
#26-1 is my record kids
#26-1 is my record kids

Chicken got mauled

Vor 10 Tage
Ay Sa
Ay Sa

😭😭

Vor 15 Tage

Nächstes Video